Urodziny obchodzi 2 wzorkowiczki!
27269 wzorkowiczek dodało 19242 zdjęć do galerii!

Lakiery do wodnego manicure

Dodano: 2013-08-05 13:47:12, Odsłon: 754 , Brak oceny

  • Nagroda:
  • Nagroda za artykuł tygodnia
  • Nagroda za artykuł miesiąca

Od dłuższego czasu przeglądamemot filmiki oraz blogi dotyczace wodnego manicure, uwielbiam tę metodę zdobienia pazurków, ale wkurzaemot mnie że niektore lakiery nie rozpływają sie tak idealnie po wodzie.

Tak w skrócie na czym polega: wybieramy lakiery minimum 2, bierzemy pojemniczek z wodą i patyczek. Bierzemy pierwszy lakier i pozwalamy aby kropelka spadla na wodę, bierzemy kolejny lakier i robimy to samo i tak w kółko aż nam się spodoba osiągnięty początkowy efekt, następie patyczkiem rozciagamy nasze dzieło w różne kierunki. Na koniec zatapiamy w tym nasze pazurki, fajnie jest zabezpieczyć skórki wazeliną lub taśmą klejącą. Na koniec mozemy przemalować lakierem nawierzchniowym i cieszyć sie z osiągniętego efektu.

Mam wszystkich lakierów ok 70 i każdy sprawdziłam, niestety nie mam nigdy cierpliwości na kombinowanie który lakier użyć jako pierwszy a moze jako drugi itd. Może są jakieś sprawdzone przez Was marki lakierów ktore rozpływają sie w wodzie od razu na powierzchni całego pojemniczka. Jedyne lakiery które potrafia idealnie się rozejśc po kubeczku to marki Avon, próbowałam z Wibo, golden rose, essence i nic!

 

Pozdrawiam i czekam na Wasze odpowiedzi odnośnie lakierów.

Dołączyła: 2013-07-20 12:26:53

Paznokcie BelArte

UWAGA UWAGA UWAGA!!!!

Drogie dziewczyny/ew panowie? emot jak wstawiacie fotki to starajcie s...

DŁONIE NASZĄ WIZYTÓWKĄ

Dłonie są wizytówką każdej kobiety bez względu na wiek. Zawsze są odsłonięte i narażone na działanie...

Pielęgnacja paznokci i odżywki

Pielęgnacja paznokci i odżywki...

Fasolamina

W XXI wieku otyłość dosięga coraz więcej ludzi nie tylko za oceanem, ...

Sposoby nabłyszczania paznokci

Sposobów jak i produktów do nabłyszczania paznokci jest bardzo dużo.Jaki produ...

Lakiery do wodnego manicure

Od dłuższego czasu przeglądamemot filmiki oraz blogi dotyczace wodn...

O mnie:)

Moje imie to Renia -zajmuje sie pazurkami od przeszlo 4lat wszystkiego nauczylam sie sama nie uko...

O czym mówią paznokcie?

Paznokcie mówią wiele na temat pacjenta. Mogą być źródłem informacji ...

Kobieta z pazurem

Czarny lakier do paznokci to elegancja czy ekstrawagancja? Jest idealny dla zb...

Paznokcie biznesswoman

Już w starożytnym Egipcie, eleganckie Egipcjanki poświęcały swoim paznokciom bardzo wiele czasu. ...

  • Tosia123 2015-11-27 09:40:11

    emotużywaj lakierów jednej firmy. najlepiej żeby nie były zbyt gęste. u mnie się to sprawdza.

    Pozdrawiam

    Tośka.

© Copyright by Wzorki.pl   | sitemap Realizacja: NetVisage